söndag, oktober 04, 2009

Och vinnaren är.....

En vecka försent drar vi äntligen vinnaren. Matte har vikt lappar hela veckan så nu är det dags. Titta på filmen så ser du vem som vann. Tycker du det är svårt att se? Jag twittrar även vinnarens namn imorgon. Detta går att se till vänster i bloggen.

Matte mailar vinnarens namn till Claudia som sen skickar teet.

/Asta

P.S Husse säger att det inte går alls att se vem som vann. Så nu har jag skrivit vinnarens namn i osynligt bläck under filmen. Nästan iaf. Markera under filmen så ser du namnet på den som vann. Men fuska inte. Titta på dragningen först. D.S

Indra.

3 kommentarer:

Anneli + vavvorna sa...

GRATTIS till vinnaren!

Danielle sa...

hahaha osynlig bläck vad roligt!!

Indra sa...

Vad? Är det jag som har vunnit? Eller gör jag bort mig helt nu? *skratt*
Men mitt namn står ju där så - Tjoho!! :-D Tusen tack sötaste! :-)
Jag tittade på filmen tre gånger innan jag gav upp och markerade, men då fick jag ju se en ursöt lottdragning flera gånger. :-D

När jag skulle få Loxy till att dra en vinnare en gång så hade jag lagt leverpastej i lapparna, med följden att han höll på att äta upp varenda lapp. *skratt*

Men jättetack igen! Det här ska bli spännande att prova. :-D

Kramiz//Indra