söndag, september 27, 2009

Franz Ferdinand den I.

Idag har jag träffat världens sötaste tax-kille. Han heter Franz och är bara 3 månader gammal. Men han är redan större än vad jag är. Fast de är ju nästan alla. Det är Matte och husses kompis A som har fått en tax-prins som skall bo hos henne. Det är roligt tycker jag och alla andra här hemma. Franz verkar vara en störtskön kille, honom tänker vi träffa många gånger.

Idag är det sista dagen för tävlingen. Men då jag haft fullt upp med min nya kompis idag drar jag vinnare imorgon. Det är jättekul att så många vill vara med och tävla.

Hoppas ni har haft en skön helg.
/Asta

4 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Franz var cool!

TYSON OCH GÄNGET sa...

Här vi bor finns en liten taxtjej och hon är så söt. Hon har blivit riktigt stor är väl ca 6 månader, klart större än Tyson :-)

Matilda sa...

Vad roligt att just du skrev! Dina lerpärlor hänger nämligen här brevid på tork. Sista lackningen! Sen sätter jag igång och trär allt på tråd! Kommer bli färdig inom några dagar!
Hör av mig! :-D

Haha, Tilly är helt tokig i rentvätt (och smutstvätt också för den delen.. hmm..)
allt som är som en liten hög ska hon ligga i! Knasbollen.

Indra sa...

*Skratt* Franz, vilket tufft namn på en tax. :-D
Hur är det med lilltösens ben förresten? Läker det bra?

Hoppas allt är bra med er, och att ni får en mysig kväll.
Kram//Indra