tisdag, oktober 06, 2009

Massa kul.

Idag har jag varit på återbesök hos veterinären.
Mitt ben såg tydligen väldigt bra ut. Men jag visste ju redan att jag har snygga ben. Förstår inte varför vi behövde åka dit bara för att få reda på det.


De har en jätterolig schampo reklam hos min veterinär.

Efteråt åkte vi till Grizzly. Där köpte vi några ben, tjurmuskel och en rolig leksak. Den ser ut som en lång ekorre utan stoppning. Inte för att ekorrar brukar ha stoppning, men iaf.

Sen tittade jag och husse på kaniner och marsvin. De såg roliga ut.
Undra om de är bra på att leka. Katterna fick en leksak med. En pinne med en fjädervippa på. Dixie hade ihjäl den förra. Dixie blev jätteglad. Jag och Shelby prövade lite vi med. Var rätt kul faktiskt. Men min ekorre var nog roligast.
Nu skall jag mumsa ben./Asta

1 kommentar:

TYSON OCH GÄNGET sa...

En sån ekorre har Tyson och Enzo oxå de älskar den. Det var häftig reklam de hade hehe. Hoppas dagen blir bra