söndag, februari 22, 2009

Snö!

Oj, vad det snöar. Det är ju inte klokt. Så här mycket snö har jag aldrig sett. Men oj, vad kul. Och om jag tycker det är kul är det inget mot vad Toshiko tycker. Hon vill nästan bada i snön. Shelby är inte lika förtjust. Inte matte och husse heller. Knepigt. Snö som är så kul. Matte och husse verkar mest ogilla snön som trillar ner.

Vilken tur att vi har så bra tröjor. Toshiko har också fått en nu. (kommer bättre bild på den sen) Nu hänger de på tork så de är extra varma och goa till nästa gång.

Nu skall jag sova så jag orkar leka i snön imorgon. Matte och husse! På med termobrallorna för här skall lekas.
/Asta

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söt blogg :)

Anonym sa...

Vi gillar också snö, ja alla utom Hera. Hon vill bara gå in hela tiden, så matte får bära henne, medans vi andra rusar omkring. Jag tror jag ska be matte sticka en tröja till Hera, så kanske hon vill hänga med oss andra.