söndag, februari 22, 2009

Söndagsbild

10 kommentarer:

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Skönhetssömn i nya zebran? Sött :)

Anonym sa...

Så söt du är när du sover Asta.

Anonym sa...

Vi har utmanat dig, kolla Ebbas blogg :-)

Anonym sa...

Vilken liten sömntuta... sådär sover våra hundar också... trots att de är typ 200 gånger större (dobermanns) ;.)

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Vad kul! Jag hoppas att Maggies kommer i morgon. Så ni får se vad hon valde för tryck ;)
Tack för tipset, det är definitivt något för oss!
Jag har en NY-lista som jag kan mejla till dig. Den är dock på datorn hemma (är på jobbet nu). Påminn mig om jag glömmer! :)

Anonym sa...

Man behöver gnälla av sej ibland oxå slipper ju familjen höra på det . Jag sitter här med näsan rinnande . bara att hoppas att det går över fort. Ha en härlig dag. Kram
attis

Anonym sa...

Vilka gosiga sovbilder. :-)
Hoppas ni har en fin dag i solen. Här blåser det dock ganska ordentligt, så Loxy lättar nästan när vindbyarna kommer. Alltid är det nåt jäkelskap med vädret som han inte gillar. *skratt*

Må så gott! Kramiz//Indra

Anonym sa...

Söt :)




*HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!

http://jenniesplace.blogg.se

*

Fröken Eko sa...

Hej!

Tänkte bara tipsa om en tävling jag har på min blogg: http://frokeneko.blogspot.com/2009/02/taaaavling.html

Man kan vinna en hundjacka + tuggben.

Vilka jättesöta bilder du har på Asta, hon är så gullig :D

/F

Anonym sa...

Jättesöt hund! :)