måndag, februari 16, 2009

Sjö, snö, sol, stam och glömd söndag.

Igår glömde jag tydligen av söndagsbilden. Får skylla det på att jag fortfarande var lite trött efter lördagen. Först var vi på Alla hjärtans kalas som människovalpen W ordnat nästan alldeles själv. Matte fick ett fint hjärtans kort med mig och Melker-katten på.

Efteråt åkte jag, matte, husse, Toshiko och Shelby till en skog. Där kan man promenera vid en sjö och ett litet, litet slott. Det var jättekul. Solen lyste och det var nästan inte kallt. Men sen när solen höll på att försvinna blev det allt lite kallt igen. Sjön var jättekonstig och hade ett lock på sig nästan överallt Det såg inte alls ut som förra gången jag var här.

Sen så såg vi hästar med. De är något mindre läskiga nu. Men Shelby och Toshiko var väldigt skeptiska.
Det fanns roliga trädstammar att klättra på och massor att nosa på. Det var en skojig utflykt.

Idag skall jag på min kurs igen. Så nu skall jag ta en lite tupplur så jag orkar lyssna på vad fröken säger.
/Asta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken sötnos! :)

Anonym sa...

Svar: Ja, Loxy är verkligen min lilla solstråle de här perioderna. Håller mig sällskap hela tiden och är överlycklig över att det blir så mycket gos. *skratt*

Vilka härliga bilder! Det ser ju nästan lite vårlikt ut, även om isen ligger. Här har vi bara en massa snö och ingen barmark alls. Och grått och mulet är det. Nu vill man verkligen att våren ska komma.
Ha en jättefin kväll! Kram//Indra

Monica Hansen sa...

Idag har jag postat T's tröja, så har vi tur har du den före helgen:)

Anonym sa...

Hejsan. Nu är det bara 15- brrrrrrrrrrrrrrrrr vad less jag är . Vill ha värme nu. Vilka fina bilder du har på djuren.
Kram
attis

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Tackar! Tjusiga damer här också, som vanligt :)
Haha, du får väl hoppas på lite extra pälsväxt så att hon också kan få lite bling! Annars har ni ju alltid körsbärscharmen ;)