torsdag, februari 05, 2009

Asta fyller 1år!

Idag fyller jag år. Imorse fick jag ett fint ben. Mmmm, ben. Det är gott det. De andra fick visserligen också ben, men mitt hade en rosett. Matte sa at de andra nog är för små att förstå det här med födelsedagar, så det var nog bäst de fick ben de med.

Jag har fått en liten tårta med. Det skall man ha när det fylls år. Men den fick matte äta upp, jag har ju ben att gnaga på.

Imorgon berättar jag vad jag fick mer.
Tack till all er som har grattat mig!
Kram Asta






6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Asta!

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Grattis Asta! Hurra för dig! Vi håller tummarna för att du fick bilen du ville ha i present :D
Kram från Emma & Maggie!

Anonym sa...

Grattis Asta!! :)
Jag och Nellie har utmanat er!
http://everlastinglove.webblogg.se/2009/february/utmaning.html

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du fick massor med presenter.

Anonym sa...

Grattis i efterskott Asta

Det ser ut som du hade en jättemysig födelsedag och blev rejält uppvaktad.

Puss på nosen från din kennel
My Precious, mamma Molly och alla andra hemifrån

malin sa...

gud vad söt!