fredag, februari 06, 2009

Asta är utmanad

Jag har fått en utmaning från Nellie.

- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.
- Visa bilden i bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

Den här bilden är tagen i april förra året. På Husses födelsedag. Jag har nästan precis flyttat hem till matte och husse.
Det är jag och matte som ligger och vilar oss i soffan.
Då många av de bloggar jag och matte läser redan fått utmaningen väljer vi att inte lämna den vidare. Har du inte fått någon utmaning, gå in och titta i mapp nr 6.
/Asta

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag tycker absolut du ska ta och öppna ett hundkafé i Göteborg. Då skulle vi komma på besök, fast vi bor i Stockholm.

Monica Hansen sa...

Hundcafé i Göteborg, jaaa!!!! Måste bli succee:)

tack för dina snälla kommentarer, jag blev jätteglad!

ha en kul kväll på festivalen!

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Klart du ska komma och fika! Om du nu inte öppnar eget :)
Det var leverpastejgrädde, skinka, ost och rivna morötter i tårtan!
När får vi se födelsedagspresenterna? :)