torsdag, maj 15, 2008

Round and round and round and round I go...

Asta här.
Sen sist har jag tagit det ganska lugnt.
Jag och matte har gått lite på upptäcktsfärd runt omkring där vi bor. Jag håller koll på de nya sakerna på marken vi hittar och matte håller koll lite högre upp. Fast ibland gillar inte matte alls de roliga sakerna jag hittar. *Hmpf* Jag menar jag klagar inte när hon stannar upp och luktar på syrener eller tittar på utsikten. Men det är kul att gå ut. Ibland springer vi och jag vinner varje gång.

Annars har vi mest gjort vanliga saker. Matte nyser en massa och pratar om pollen vem/vad det nu är. Själv har jag kommit på att man kan använda matte som kudde på massor av sätt.
Och jag tycker fortfarande att om jag ligger och sover i godan ro på mattes fötter borde hon visa hänsyn och faktiskt inte flytta på sig innan jag sovit klart.

Har inte så många bilder den är veckan så ni får hålla till godo med en film av mig från idag.

Nu skall jag ut och gå innan det är sovdax.
/Asta

Inga kommentarer: