lördag, februari 13, 2010

Alla hjärtans chi träff

Idag har vi varit på alla hjärtans träff. Det var så roligt! Vi träffade gamla kompisar och nosade på nya kompisar. Vi busade, fick godis. Var med på lotteri och vann goda ben. Matte ville vinna schampo. Hallå eller, schampo eller ben, då väljer man väl ben? Extra roligt var att min bror Elliott var där. Han hade blivit jättefin. Han var kul med. En superrolig dag. Vi har allt varit lite trötta nu på kvällen. Hoppas ni har haft en rolig lördag ni med.
/Asta
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Anneli + vavvorna sa...

Ni ser verkligen ut att ha haft en jätterolig dag. Härligt med alla chi-bilderna.

Indra sa...

Ohh! Vad himla roligt det ser ut! Vilket underbart kollage! Loxy skulle ju tro att han hamnat i chihimlen om han fick uppleva det där. *skratt* Han älskar ju andra chi's nästan löjligt mycket, men har aldrig varit på nån större chiträff. Bara några på besök här när han fyllde år. Men så här många har han aldrig träffat.

Hoppas ni får en fin Alla hjärtans dag i morgon!
Kramar//Indra & Loxy

Monica Hansen sa...

Å va roligt!

Elin sa...

Åh vilken rolig träff! Va avis jag blir, ser ju helmysigt ut! :)

Petra sa...

Hej Asta !

Edith och Dahlia hälsar att de också hade roligt och oxå fick en massa hundben =)

Vilket härligt inlägg och vilka ljuvliga bilder!

kram,

Edith, Dahlia och PP

Husse sa...

Lite trötta? Ni sov ju som små stockar hela kvällen ;)

Ulrika sa...

Hej!

Vad många och fina kort! :) Ser lilla Poppy på ett av fotona, riktigt fint och en bra vinkel! :))

Vi hade också det väldigt kul, mina tre vavvor såg jag knappt röken av på två timmar. ;)

Hälsn Ulrika

Elin sa...

Guuud vilka sötnosar! Jag skulle ärligt dö om jag var där, skulle bara vilja ta hem varenda en:)

Btw, kolla gärna in min blogg

Blueisthelight.blogg.se