söndag, september 13, 2009

Asta tar det lugnt.

I fredags lämnade matte och husse mig hos veterinären. Det var dax att operera mitt andra knä. Allt gick bra och igår hämtade de mig. Igår var jag lite extra trött men annars mår jag bra. Har fått på mig den där kragen igen, men det är faktiskt helt ok. Och jag är väldigt glad att jag slipper tratten. Den blir ju ingen glad av. Nu kommer jag ju åt att göra det mesta som vanligt.

Är faktiskt lite trött idag med. Men som tur är skall jag inte gå så mycket i början. Och trappor som jag tycker är så kul får jag inte gå i på jättelänge. Tur att vi var på det roliga spring-stället förra helgen, för det får jag inte heller göra på länge.


Nu skall jag ta en liten lur tror jag.

/Asta



Aktiva Hundar

6 kommentarer:

Elin sa...

Krya på dig Asta efter operationen. :)

TYSON OCH GÄNGET sa...

Hoppas du snabbt blir frisk efter operationen. Din katt och hundbild var supersöt... Ha det så bra Asta kram

Monica Hansen sa...

Krya på dig Asta, så kan du snart skutta och springa runt igen:)

Kul film! Var är det nånstans?

Summer, Yoda o Romeo sa...

Vad skönt att operationen gick bra. Nu får du ta och krya på dig.Vilken tur att du slipper tratten. Den är inget vidare att ha på sig.

TYSON OCH GÄNGET sa...

Gammal strumpa brukar vara populärt hehe billigt och bra. Hoppas du mår bra idag Asta kram

Indra sa...

God morgon på er! Jag har haft så mycket sista tiden att jag missat alldeles för mycket. Men jag måste bara få fråga - knäoperation? Är det PL?
Loxy har nämligen Pl 1-2, i allafall hade han det vid sista kontrollen. Men jag tror att det har blivit värre och jag misstänker att vi förmodligen har en operation eller kanske två framför oss.
Anledningen till att jag tror det, är att det verkar som om knät låser sig utan att luxureras tillbaka spontant, men jag är osäker på om det är just det som händer.
Om det är PL ni har opererat för, och om du skulle ha tid och lust någon gång, så får du hemskt gärna berätta lite för mig hur det visade sig och vad som ledde till att ni var tvungna att operera. Gärna hur det gick till under själva op också.

Ingen brådska, har du lust så gör det när du har tid. Jag skulle vara jättetacksam för lite information.

Kramar//Indra

indra@cherlindrea.se