söndag, juni 21, 2009

Söndagsbild


9 kommentarer:

Unknown sa...

www.lyckligadjur.se! Billiga hundtillbehör. bla kläder!!

Linda sa...

haha vilken himla söt bild! hoppats ni haft en bra dag!

Sabina sa...

Nej, så söt! :D

Linda sa...

hejsan!

svar: ja vi borde boka en liten miniträff, så bertil och asta får lekalite =D har semester från och med onsdag =D

ja jag är intresserad utav en liten chi-kille =D förstod inte från din länk om dom sökte hem till någon utav chvovvarna?

/Linda

Jeanette sa...

Sv: Tack! Ja, Alvin är lite charmerande ;) Söt bild! :D

Indra sa...

Hej på dig! Ja, min sambo är absolut tokig i vit choklad, så jag letar för livet efter något bra recept på vit chokladkaka. Jag har inte boken så vill du så får du hemskt gärna skicka receptet till mig, det skulle vara jättegulligt! :-D

Maila det gärna om det blir enklare.
indra@cherlindrea.se

Kramiz//Indra

Linda sa...

svar: tack för tipset! ska kolla in båda sidorna! finns så många kennlar..skönt att få någon rekomenderad så man vet att det är bra folk!

klart vi väntar tills tösen blir bättre ;)

Anneli sa...

Söta Asta, så fin bild.

Jodå, Yoda mår bra nu. Det var nog bara magknip. Men man blir så orolig så jag tycker att det är bättre att åka en gång för mycket till veterinären än inte alls. För man vet ju aldrig, eller hur?

Monica Hansen sa...

Utflykt?