tisdag, maj 05, 2009

Asta the model

Idag har jag och matte varit och blivit fotograferade.
Jag tyckte att det var lite läskigt. Jag vet ju att jag är jättesnygg, utan fotografier. Men matte hade iaf roligt. Stället vi var på hette Studio Pets. De fixade och höll på med matte så hon skulle se ut som folk innan hon blev fotograferad. Men jag var redan perfekt så jag behövde inget smink alls. Jag menar, you don´t mess with perfection.
Nu var jag ju inte världens lättaste fotomodell. Jag har lite svårt med det där att posa på kommando. Naturliga skönheter som jag gör sig bäst i sin naturliga miljö. Men några bra fick de allt till. Det är inte klokt vad trött man blir av att vara fotomodell. Om ni tror att det bara är champagne hela tiden så har ni fel. Fast jag fick iof vatten i en jättesnygg skål med diamanter på. Och jag fick tok många hundkex och ett ben. Men det är väl det minsta en Asta kan begära för att bli fotograferad. Fler kort kommer sen.
/Asta

11 kommentarer:

Indra sa...

Vilka underbara foton! :-D Det är så himla roligt att gå iväg till en "riktig" fotograf ibland, även om man fotar som en galning själv typ hela dagarna. =)) Jag vågar inte ens tänka på hur många kort jag har på Loxy, och hälften ser exakt likadana ut, bara för att jag tyckte att han var så himla söt just då och var tvungen att fota. *s*

Tack för väsktipset btw. :-D Den var ju sjukt läcker! Och oväntat bra pris också! Alla väskor jag fastnar för brukar annars vara ouppnåeliga drömmar. *skratt*

Må så jättegott och ha en fortsatt fin kväll!
Indra & Loxy

Monica Hansen sa...

Ni är sååå fiiina! Och pärlhalsbandet är som gjort för dig, Asta:)

Ira & Mio sa...

Åh vad fina bilderna var på er... flott!

Alisa sa...

Åh så fina bilder!:)

Matilda och Ebba sa...

Åh vad roligt, jättefint! :-)

Det ser ut att ha varit en proffisgare fotograf som fotade er än som fotade Ebba ;-) Men vi är nöjda ändå, speciellt då vårt blev gratis :-p

Monica Hansen sa...

Finns det någon agentur för hundar som är fotomodeller i Sverige?

Maria sa...

Nej vad söt :)

Anneli sa...

Snygga bilder.

Floos sa...

Fin bild!

Linda sa...

kul med blogg-träffs initiativ! det är vi gärna med på!!!

nu är det lite mkt men man kan ju fiska lite efter intresse?

kram linda

Fiona sa...

Hej! Vilka fina bilder! Jag blev fotad med Iris för några veckor sedan men jag har inte fått dem än... Jag känner en fotograf så det är inte studiobilder. Kram