söndag, mars 22, 2009

Mera vår säger Asta!

Vi har varit vid havet. Det var kul. Det luktade så mycket olika saker att nosen nästan inte visste var den skulle ta vägen. På stranden fanns det roliga snäck och musselskal. Och tång. Sedan gick vi i skogen en sväng. Där fanns det massor av löv som lät roligt när jag hoppade i det. Vi klättrade på klippor med. Det är riktigt roligt.
Shelby var den enda som vågade gå lite i vattnet. Jag tyckte det verkade alldeles för kallt. Toshiko smakade på havet men sa att det inte var nåt vidare gott.

Det är roligt att vara ute när det är soligt och inte så kallt. Nu när småskitarna nästan är stora kan vi gå på långa roliga promenader.
Nu skall jag sova. Hoppas det är sol imorgon med.
/Asta



7 kommentarer:

Linda sa...

härliga vårbilder! här i göteborg har vi också vår! skönt! nu kan jag och bertil ligga på baksida och sola oss! :D

kram Linda och Bertil

Monica Hansen sa...

Underbart! Vilken strand?

Anonym sa...

Vi var på Amundön.

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut på bilderna från stranden. På en sådan har jag aldrig varit, men matte har lovat att hon ska ta med mig någon dag. Pappa Yoda provade förra året, men det var inte hans grej. Han gillade inte att gå på sanden. Undrar om jag kommer att tycka det är kul?

Anonym sa...

Åh vad härligt att kunna vara på stranden! Här uppe i norr är det nog tyvärr för mkt snö och is än...

kattis och sam sa...

Helt underbart med hav! Var bor ni någonstans??

Asta sa...

Vi bor i Göteborg.