tisdag, februari 03, 2009

Många chihuahuor små...

I söndag var vi inte bara på kalas, vi var och hälsade på hos storebror Bond med. Bond och jag har samma mamma, Molly. Där fanns massor med hundar att hälsa på. Jag har varit där förut men det var allt ett tag sedan. Jag hade jättekul. Shelby och Toshiko var lite mer avvaktande. Men efter ett tag ville de också vara med och leka. Där fanns tre små valpar med, men dem fick bara matte träffa. Men de var nog för små för mig att leka med, så det gjorde inget.

Igår var jag på hundkurs. Det var kul. Tack och lov var vi inomhus, för igår var det verkligen jättekallt. Det var roligt att få göra något, bara matte och jag. Fast sen var jag ju tvungen att busa massor med Toshiko och Shelby. Fast det bästa med att gå på kurs är övningsgodiset. Igår fick jag blodpuddig. Mums!
Det skall bli kul att se vad vi skall göra nästa vecka. /Asta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! vad kul med att gå på kurs. Jag gick på valpkurs när jag var liten, men jag skulle gärna gå på fler. Det var jättekul. Fast jag vill nog vänta till det blir lite varmare ute.

Monica Hansen sa...

Så många sötnosar!

Nu är S tröja klar och skickad med brev, borde komma idag eller imorgon...