söndag, november 16, 2008

Kompismys på mattes arm

Igår blåste vi nästan bort. Men som tur var satt båda matte och husse fast i kopplen. Shelby gillade inte alls att det blåste så. När matte bar henne och täckte över hennes öron med sin tröja, blev det bättre. Jag är stor nu så jag tycker inte sånt är läskigt längre. Det är bara golv som är läskigt ibland. Och när vi går förbi det gula huset på vår promenad. Och katten, hon är läskig ibland. Annars tycker jag inte något är läskigt. Skulle vara att få klorna klippta då.
Idag har vi varit ute med husse i det fina vädret. Matte hon bara sover. Men då kan vi sova bredvid henne. Eller använda henne som kudde. Hon är bra den där matte-kudden.
Imorgon skall jag på hundkurs. Hoppas det inte regnar då. Regn är blä. Det skall bli kul att gå på kurs iallafall.
/Asta

7 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad söta :)

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Tack :)
Jag säger inte ett knyst ;)
Vilken ljuvlig sovbild på småttingarna! Lycka till på kursen!

Anonym sa...

Åh vilka sötnosar! Tack för tipset förresten:)

Anonym sa...

Gud sicka söta hundar.. :)

Anonym sa...

roligt med en blogg ur en chihuahuas synvinkel. Jag har faktiskt en chihuahua valp själv. Det frågestund i min blogg om du har lust att fråga någonting? :) Kramar.

Anonym sa...

ååå så söta:D

Anonym sa...

Ja verkligen en bra serie!