måndag, februari 22, 2010

Vi kan göra en igloo

Idag är det lite mindre kallt, men fortfarande massor av snö. Jag har helst velat ligga under en filt eller i mattes kofta. Toshi och Shelby har legat och trängts med matte i soffan de med. Alla gräsmattor är täckta av massor snö. Vissa av mina favorit gräsmattor ligger det ett berg av snö på. Vår gård syns knappt den heller. Vi kan ju hoppas gräsmattorna töar fram till midsommar. Nu tänker jag lägga mig under en filt och inte synas förrän matte tvingar ut mig på promenad.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Husse sa...

Lite roligt är det allt att busa i snön också :)

Petra sa...

SV; man kan beställa halsband via mig - jag kan hjälpa till med språket ifall du inte vill sköta finskan själv ;)

Det är vår uppfödare som gör halsbanden. Kontakta mig via mail med dina önskemål om färg / med eller utan bling/ mått så kan jag fråga om paketpris också ifall du vill ha flera / åt alla vovvarna =)

Hon är snäll med sådant =)

- PP

Indra sa...

Tack så mycket hälsar Loxy. :-) Och har samma sommardrömmar som Asta. :-) Det är inget roligt alls med snö som man både drunknar i och får köldkramper av. Nu vill vi ha sol och värme! =))
Kramiz//Indra & Loxy