fredag, augusti 15, 2008

Asta träffar släkt

Förra veckan, samma dag som jag blev sex månader, var jag och matte och hälsade på i huset där jag föddes. Där bor fyra st chihuahuas. En av dem hade fått tre valpar som var sex veckor. T.om jag får väl erkänna att de var rätt söta. Pappan till valparna är Bond som är min halvbror. Vi är ganska lika i färgen, men han är mkt större än vad jag är. Men så är han ju storebror.
Hade matte inte träffat Bond och hans kompisar hade hon nog inte bestämt sig för att det skulle bli en chihuahua och då hade jag inte kommit och bott här. Tur att hon gjorde det.

Den som var roligast att leka med var Diamond. Vi busade och sprang långt efter de andra tröttnat. Hon var jättekul att leka med, hoppas jag får träffa henne och de andra snart igen. /Asta

Inga kommentarer: