torsdag, januari 20, 2011

Allt tar sin tid sa Asta och gick ner för trappan

När vi skall gå ut brukar vi få gå lösa ner för trappen. Toshiko brukar ofta springa ner som en tok. Shelby går ganska vanligt. Jag, jag tycker om att nosa på trappstegen, kika ner på de andra genom gallret. Gärna stå på varje ny våning och kika ner i hålet på de andra. Matte tycker jag tar väldigt lång tid på mig. -Man måste inte nosa på varje trappsteg säger hon. Äsch, det gör jag ju inte heller, högst varannat eller så.
Vi har haft sol och skönt väder. Vi har t.om sett gräs! Hoppas ni har det soligt och skönt hos er med.
/Asta

6 kommentarer:

Torsten sa...

sött ^^

Lyckopiller sa...

Så söt! Matte drömmer om att skaffa en vavvasyster åt mig, men tycker inte att hon har den tiden sen jag kom i huset...undrar vad hon menar med det?

Anonym sa...

Tack för fina bilder och rolig blogg, har själv en chihuahua, gulligaste vovvarna som finns.

Petra sa...

Asta helt rätt. Man ska ta sin tid och njuta av livet =)

Välkomna till Alla Hjärtans Chiträff 13/2 - Anmäl er, info finns i våran blogg =)

Kram;

- PP

Boubou sa...

Kul att ni är så olika! Söt bild!!

Älsa o Ästher sa...

hihihi klart man ska nosa Asta:)
ha en trevlig helg!