torsdag, december 16, 2010

Matte har en ny leksak.


Matte har en ny leksak. Den är visst väldigt kul. Hon har suttit och petat på den hela kvällen. Tydligen kan man ta kort med den. Så jag ber om ursäkt redan nu, för det kommer nog bli många bilder som är tagna med leksaken. Hon har jagat oss hela kvällen och tagit kort på oss. Jag fick inte ens vara i fred i soffan där jag låg och sov så skönt.
Bäst jag kryper ner i sängen och gömmer mig.
Hoppas ni har det varmt och gott i vinterkylan.
/Asta

5 kommentarer:

Lit de Parade sa...

En iphone kanske? :-D
Söta bilder :-)

M @ Lit de Parade

Anneli + vavvorna sa...

Vilken busig matte ni har. Romeo tackar så mycket för gratulationen.

Ha en trevlig helg!

Boubou sa...

Man får passa sig för sådana leksaker! Själv blir jag jagad jämt.. Ibland ställer jag upp på en bild så det blir lungt..

Veronica sa...

Lämnar en rad då jag kikat förbi

becca sa...

HAha, du kommer nog inte få vara ifred än på ett tag! Inte förens matte tröttnat på sin nya leksak!