tisdag, november 09, 2010

Ute i hösten

I helgen passade vi på att promenera i det fina vädret. Och tur var väl det. Idag har det snöat och regnat. Mest har det varit kallt. Hoppas hösten kommer tillbaka lite iaf.
När vi var ute och gick tittade vi på båtar, prasslade i löv, åt på löv (mest Shelby), rullade oss i lera (Toshiko) och sprang som tossingar. Matte blev blöt och geggig om fötterna och hemskt gnällig. Hallå, hon hade ju iaf skor på sig. Pröva att springa i geggiga vattenpölar bartassad, jag bara säger.
Vi hittade en koloniträdgård och mer geggamoja. När vi kom hem hamnade vissa av oss i badkaret (mattes skor).

Igår var vi i Botaniska trädgården för första gången. Det var inte dumt det heller.
/Asta

6 kommentarer:

TYSON OCH GÄNGET sa...

Vilka härliga bilder. Det gäller att passa på att vara ute och promenera när vädret är så fint.

Visst är djur roliga :-) Gizmo bara älskar papperspåsar. Ha det gott

amelia sa...

fin blogg du har!
har frågestund just nu på bloggen. Om du har tid och lägga en eller flera frågor så får du en länkning imorgon när jag svarar på frågorna! :)

Annica sa...

Hallå!
Jag försökte skriva här igår men det gick inte:( så jag provar nu då=)
Vad jag tycker det är fint när du gör collage av bilderna, som dessutom är jättefina=)
Jasså dina är inga snö älskare=)) ja mina är ju riktiga snö monster dom

Anna Posh Pooches sa...

Ja det tycker jag :D Kan verkligen rekommendera halsbanden från Quido Petz och dom har fått väldigt bra kritik från kunderna som köpt dom!

Vilken duktig fotograf du är!

Alice sa...

Vi tyckte om att hänga med dig också Asta!

Boubou sa...

Snyggt bildcollage!