söndag, augusti 15, 2010

Beach 2010

Vi har varit och rest lite nu i sommar. Vi hamnade bla vid Dalälven. Där fanns det en jättebra strand att springa på. Matte och husse badade mest, men så är de ju lite konstiga. Jag var i och doppade tassarna, men det tyckte jag räckte. Matte tyckte jag skulle bada mer så hon bar ut mig en bit i vattnet. Jag hämnades med att rulla i mig i sand så fort jag kom ur vattnet och sedan rulla mig igen, i mattes handduk. :o) Toshiko var något mer skeptisk till att ens doppa tassarna.
Idag är det konstigt väder. När vi var ute med husse regnade det massor, massor. Men nu lyser solen igen.
Vad gör ni denna söndag?
/Asta
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Älsa o Ästher sa...

vilka roliga busbilder på er vid stranden=)...det var bra gjort att rulla sej i sanden o sen på handduken som hämnd tycker vi..*fniss*
ha en bra dag:)

Matilda sa...

härliga foton!
tilly är inte heller speciellt förtjust i att bada (hon kanske brås på mig)
;-)

sv: tack ska du ha!

Husse sa...

Ni skulle allt vilja busa på stranden lite oftare!