måndag, april 12, 2010

Ja det är våren...

Matte hittade en gammal bild på mig i datorn. Visst var jag snygg redan då?
Idag har vi ju självklart varit ute i det fina vädret. Skönt, skönt. Matte är duktig och flyttar runt hundbädden jag låg på här inne så jag skulle vara i solen hela tiden. Skall bli skönt när matte och husse satt upp nät på balkongen så vi kan vara där igen.
Annars har jag lärt husse och matte ett nytt trick. När de klappar mig och slutar så slår jag på dem med tassen så de skall fortsätta. De är jätteduktiga och har lärt sig det väldigt fort.
Nu skall vi ut på promenix.
Vad har ni gjort för kul i vårsolen?
/Asta
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Angela sa...

Gud vilken liten sötnos till bebis du har :D
Jag och killen har 2 Chihuahuor, Cookie & Coffee.
Dom lottar ut två vingar (en svart/en vit) till småhundar :)

Allt man behöver göra för att vara med är att maila in en bild + info om sin vovve :D
Kika in om du har intresse KRAMO

Matilda & Ebba sa...

Så häftigt kort!

Anneli + vavvorna sa...

svar: jatack, Hera mår lite bättre nu. Javisst är de tokiga på att stoppa i sig saker ute. Det finns så mycket "smaskens" som kommer fram nu under snön.

Hoppas ni får en härlig söndag!

TYSON OCH GÄNGET sa...

hihi vad duktig du är som har tränat upp din husse och matte.

Visst är dom små liven roliga när de har datorn som huvudkudde, undrar hur bekvämt det är. Men det är väl för de ska var med och nära hela tiden. Ha en bra dag

Anneli+vavvorna sa...

Summer tackar så mycket för gratulationen.

Trevlig Valborg och Första Maj!

Tuss sa...

Det är så mysigt med en blogg med utgångspunkt från dina chihuahuor!

Melker sa...

vilken söt liten tjej!

Melker sa...

vilken söt liten tjej!