lördag, januari 02, 2010

Toshiko

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Vilken bra bild!

EmmaConstance sa...

Väldigt fin bild! :)

Linda sa...

galet söt!

Jenny och Qing sa...

God fortsättning
Jag har precis startat upp en ny blogg om mig och min hund. Bloggen kommer innehålla allt från tips och trix, problemlösning, recensioner och bilde från trimmet. Jag kommer även blogga om vår väg till lydnaschampionatet. Jag kommer även dela med mig av den utbildning till allmänlydnadsinstruktör som jag kommer att påbörja nu i Januari.

Häng med och dela erfarenheter med mig och Qing

Matilda sa...

jättesöt! härligt vintrigt foto!

Annso sa...

Vilken bra och härlig bild, det är verkligen en konst i sej att foto djur:)

Husse sa...

Det är någon som gillar att busa i snön

Lea sa...

Snygging! Gillar han snön tro? :o)