fredag, oktober 09, 2009

Vackert

Matte har numera världens snyggaste armband. Jag skojar inte. Titta bara. Hon beställde det hos superduper duktiga Matilda Salmén. Hon har en väldigt trevlig blogg och där hittar man även hennes shop. Hon gör mängder med fina saker. Inte bara gör hon vackra armband, hon är hur bra som helst på att rita och teckna. Men det ser ni ju. Hallå! Det är ju oss på pricken. Det dumma är bara att nu har katterna börjat sura om att de också vill ha. Tycker de ja.
Själv tycker jag att Matilda skall börja göra halsband till hundar.
Matilda har även en egen hund som heter Tilly. Tilly är jättesöt och gillar precis som jag tvätt ialla former. Verkar vara en trevlig prick det där.
/Asta
Posted by Picasa

Blogg Topplista

10 kommentarer:

Anneli + vavvorna sa...

Det var verkligen en massa fina saker hon har gjort.

Anneli + vavvorna sa...

svar: tack för kommentaren. Ja, det var svårt att välja bland bilderna, för många är så fina. Men den med Romeos svans över Summers nos, är nog en av mina favoriter.

Matilda sa...

Nämen! Vad roligt, tack så mycket för fina ord! :-)
Och kul att du gillade armbandet! Det var pilligt att göra vill jag lova... men roligt med någonting annorlunda!
Så, tack för uppdraget! :-)

Kram Matilda

TYSON OCH GÄNGET sa...

Vilket superfint armband

Monica Hansen sa...

Underbart och kreativt!

marie och spencer sa...

wow, verkligen jättefint!

Gizmo & Leeloo sa...

hihi tack tack:D

Fröken Viktig sa...

Jättefint armband :)

Matilda och Ebba sa...

Men såå läckert! Nu blev jag jättesugen på ett armband med Ebba på :-)

Elin sa...

Vilket sött armband! =)