onsdag, oktober 14, 2009

Snart tar jag fram mina moonboots säger Asta


Idag har vi träffat Franz igen. Han är en kul kille. Vi var och hälsade på i huset där han och hans matte är på dagarna. Sen gick vi på promenad. Där fanns massor med kul att nosa på.
Idag kände jag att jag behövde visa att det var jag som var äldst och förståndigast. När jag är sån kallar matte mig för surtant. Förstår inte det. Franz är iaf en riktig goding som jag hoppas vi får träffa fler gånger.
Sen åkte vi hem en sväng till hunden Emma med. Hon blir alltid glad när vi kommer. Fast hon busar inte så mycket. Men hon är snäll. Om man inte tar hennes ben, för då är det hon som blir en surtant.
Hoppas ni har det varmt om tassarna och inte fryser om svansen därute.
Nospussar från Asta
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Moonboots låter som en bra idé:)

marie och spencer sa...

Åh en tax :D

TYSON OCH GÄNGET sa...

Vilken härlig dag du har haft, fått träffa andra underbara hundar, vad kan vara bättre

Mio sa...

:-) tack så mkt..

Ja Mio har på tok för mkt leksaker men det är bara tre han VERKLIGEN leker med, de andra sprider han bara ut och är glömd efter nån sekund.. den där gråa som ni oxå har och en räv och så sin lila pipboll :)