lördag, juli 04, 2009

Vinnaren är dragen!

Vi har varit lite sega i värmen (läs matte), men nu är vinnaren dragen. Denna gången fick jag hjälp av Toshiko.
En överraskning är att vi även drog en andrapristagare.
1:a pris är alltså: The Organic Pet biskvibox: soltorkade tomater, spenat&örter
2:a pris är: The Organic Pet miniplus:megabanan (de är också smaskiga, fråga matte)

Så kika på filmen så ser ni vem som vinner. Ni som vunnit, grattis! Om ni ger er mailadress till matte så får ni snart er vinst.

Om ni undrar vad det är som låter i bakrunden, så är det fläkten. Vi lottade på den svalaste platsen här hemma.

Grattis igen!
Varma hälsningar Asta.

7 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Så duktigt av T och så snälla och väluppfostrade tjejer! kanske lite matta efter värmeböljan..

Jättekul film!

Danielle sa...

hahaha vad spännade att titta, jätte kul fast vi inte vann :)

marina sa...

Riktigt häftig ras, inte bara för att de är så söta.De är trevliga också.Ha det bra. :o

Elin sa...

Alltså det var den sötaste lottdragningen jag sett i hela mitt liv! Vilken sötnos, jag smälte i hjärtat när jag såg på filmen! =)

Vovvarna blev såklart superglada här hemma! =)

Här kommer min mailadress!
Elinmattsson85@hotmail.com

kirre sa...

ja jag håller med om att det verkligen va sjukt dyrt.. men det va kärlek. trotts omotiverat högt pris..haha.
Vilken härlig lotto dragning =)
Håll gärna ett öga i min blogg snart håller jag en liten tävling ;-)

kirre sa...

bra fråga.. jag visste inte heller att de fanns. men tänkte dra dit på fredag eftermidda.. träffas där kanske?

Anonym sa...

Vad snällt att du fick hjälp att dra vinnarna och kul att jag och vovvarna blev en av dem! Tusen tack!

Mvh Miso (Marie-Sophie), Chaplin och Bella