onsdag, juni 10, 2009

Kul överraskning!!

En sån här säng vill jag ha. Tänk vad koolt. En som hänger i luften. Kanske inte lika högt upp som om den varit till katten, men jag är faktiskt en hejare på att hoppa. Tycker matte kan vinna på det där lotto någon gång. Så hon kan köpa alla de där fina sakerna hon visar mig som jag sen aldrig ser röken av. Åh, en sån här klös-sak till katten med. Så hon inte klöser på soffan. När hon gör det måste jag skälla lite på henne. Och jag slipper helst att bli störd när jag tupplurar. Eller gnager på ben. De fina sakerna finns här.

Sen till något jättekul. Jag vann!! Inte på lotto, men nästan bättre. Jag vann det jättefina smycket från Puppy Angel i Posh Pooches tävling. Massor med kul tycker både jag och matte. Toshiko och Shelby är lite avundsjuka, men de kan ju få titta på smycket om de är snälla.

Nu skall jag gå och titta ut var jag skulle ha min fina hundsäng. Det är ju lika bra att vara förberedd ifall matte går och vinner på en tia-lott eller så.

/Asta

5 kommentarer:

Husse sa...

Grattis Asta!

Matilda och Ebba sa...

Vilka coola hängande sängar! Vet du vars man kan hitta sådana att köpa?

Monica Hansen sa...

Den väggsängen var tuff! Kanske går att snickra ihop av någon som kan snickra lite?

Elin sa...

Grattis till halsbander!!! =)

Linda sa...

riktig cool pryl!