lördag, april 18, 2009

Vad husse fick i present och tävling.

Jag har ju glömt berätta vad husse fick i födelsedagspresent. Husse fyllde år på skärtorsdagen. Jag tycker iof inte den dagen var mer rosa än någon annan, men vad vet jag.

I vilket fall somhelst så fick husse några tråkiga böcker och sen fick han världens finaste mugg. Med mig på. Kan det bli vackrare? Då blev han glad. Och som om det inte räckte...... sen fick han en superfin Asta pin.


Då blev han ännu gladare. Sen hade han på sig den hela dagen på jobbet.


Nu kan faktiskt en sådan exklusiv pin även bli din. Den finns bara i fem exemplar i hela världen. Och det finns bara tre kvar. Motivet är jag, Asta och är taget när jag är nio veckor. Fotografen är världens bästa Jennypenny. Själva knappen är ca:2.5 cm.


Nu lottar jag ut en vacker Asta pin. Så om du vill vara med i utlottningen skriv en kommentar här nere. Alla som kommenterar inlägget är med. Svårare än så är det inte.
/Asta

9 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Jag vill jättegärna vinna en Asta-pin:) Skulle bära den med stolthet!

Ska tipsa om lotteriet också såklart...

Fin mugg! Grattis till Husse i efterskott!

Anneli sa...

Världens sötaste lilla Asta. Tänk att hon nu även finns på en liten pin.

Muggen var också fin. Hur har ni fått dit bilden?

Anneli sa...

Ja, jag vill gärna vara med i utlottningen. Som jag skrev i förra inlägget Asta är världens sötaste.

Britt, Åkes matte sa...

JISSES... lika snygger som våran fast några storlekar mindre.

Må gott i vårsolen

MVH

Britt

lejla sa...

snygg blogg! lust att följa varandra?

Fiona sa...

JA, vi är med och tävlar!

/Fiona

Anonym sa...

Vill gärna vinna en Asta-pin.Skulle pigga upp min kavaj.
Mattemor

Nina & Astor sa...

Hej!

Vi har just hittat hit till din fina blogg! Vill gärna tävla om en Asta-pin. Astor blev tokkär i Asta, liknande namn som hans och visst finns det en del likheter i utseendet med? ;-)

Indra & Loxy sa...

Hej hej! Jag vet inte om vi är för sent ute, men annars är vi jättegärna med och tävlar om en Asta-pin. :-D Så himla söt! =))

Ha en jättefin dag!
//Loxy & matte