måndag, april 20, 2009

Asta vs. ogräset.

Idag har vi varit hemma hos hunden Emma. Där hjälpte jag till lite med trädgårdsarbetet. Jag bet i det rensade ogräset och såg till att det var dött och inte kunde anfalla blommorna mer. Shelby hjälpte till hon med. Se så glada blommorna blev när vi räddat dem från det elaka ogräset.
Om det är fint väder imorgon så har matte sagt att vi skall ta oss ner på stan och leta mer roliga blommor. Synd att det inte finns
roligt hundcafé här där vi bor. Hoppas vi kan åka till ett i sommar. Eller ännu bättre, någon öppnar ett hundcafé här.

Nu skall jag sova en stund medan matte och husse ser på tv.
/Asta








6 kommentarer:

Anneli sa...

Ni är ju riktiga trädgårdsmästare.Det blev jättefint.

Linda sa...

wow, asta - matte tycker du ska komma hit och hjälpa till!

/Bertil

Ulrika sa...

vad söt :)
Nu blev jag ju sugen att göra en blogg till min egen hund ju ..haha

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Hej! Länken gick till PA:s startsida så jag vet inte exakt vilka halsband du menar. Men Doggie, Spoiled dog och Posh pooches har Puppy angel, och den sistnämnda shopen brukar kunna fixa bäst priser. Via mejl kan du beställa precis vad du vill från de märken butiken tar in, leveransen brukar komma ganska snabbt även om varan inte fanns hemma. Lycka till!

Summer sa...

Tack så mycket för gratulationerna. Det kommer fler bilder ikväll.

Monica Hansen sa...

Ny tävling hos mig, också dragning 1 Maj:)