tisdag, februari 10, 2009

Det skall vara zebra-randigt i år

Igår var jag på hundkurs. Det var både kul och lite läskigt. Och gott godis och stora och små hundar. Toshiko tycker det är lite tråkigt när jag inte är hemma, men idag har vi busat massor så nu är hon glad igen.

Här är några saker jag fick i födelsedagspresent.
En mysig ny säng (fast utan katt, det räcker med den vi har), två roliga mjukisben (zebra och leopard) och ett fint nytt körsbärs-hänge (det röda). Fast matte tycker det passar väldigt bra till Shelbys nya tröja, så jag får nog hålla i det lite extra. Åh, så fick jag mitt smaskiga ben också. Men det har jag ju redan berättat.
Sen har jag ju redan innan fått min fina tröja från jättesnälla Monica.
Hon skickade även ett fint kort till mig.

Fast det är Shelby på bilden i min nya säng. Alla får ju vara iden om de vill. (säger matte) Och hon blev ju faktiskt 6 månader igår så klart hon skall vara med på kort.

Nu är det sovdax så jag orkar busa imorgon.


/Asta









Bilderna (inte den på Shelby) år från Hundskafferiet och Pawprint.

P.S De nya benen piper jättekul när man tuggar på dem. Och om man gör det blir husse alldeles galen efter en stund. Ha, ha.
D.S












3 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Måste berätta att jag bytt färgen på T's tröja från den hallonröda till ljuslila istället, repat upp och börjat om från början..

Den röda blev för grov ihop med alpacan, (bom-ull passade inte alls), så när jag fick paketet igår med den underbara lila babyalpacan bestämde jag mig för att göra den med ljuslila och ljusgrå istället och en vit 'jolly'...

Det tar någon vecka eller två till men det blir mycket bättre:)

Anonym sa...

Oj! vad många fina saker du fick på din födelsedag. Den där pip-leksaken ser intressant ut.

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Vilka grymma presenter! Zebra är alltid rätt och körsbär ... ja, ni vet ju hur vi känner för körsbär :D
Håll hårt i smycket nu!