tisdag, januari 20, 2009

Tävling. Hello Kitty tröja

Fantastiska stick-konstnären Monica har en ny tävling på sin blogg. Har du en väldigt liten hund så passa på att vara med. Tyvärr är alla vi tre nog förstora.

Här händer annars inte så mycket. Det är gubbar ute i trappen och målar om. Jag lyckades få färg på mig och fick hoppa i badet. Där fick jag för att jag skrattade åt Shelby häromveckan. Vi har fått vår nya mat från Oliver´s Petfood. Mer om den när jag smakat in mig lite mer. Det som var i provpåsarna var iaf gott.
Något mer som var gott var de nya tuggbenen matte kom hem med i helgen. Fast just nu tävlar vi mest om den sista söndertuggade slamsan av ett gammalt ben. Matte förstår inte hur vi hellre tuggar på det än det nya. Man måste väl vara hund för att förstå delikatesser helt enkelt. Matte uppskattar inte heller att när Shelby har benet vill hon gärna ta stöd mot något eller någon när hon tuggar. Matte uppskattar inte när det är hon som är detta något/någon.
Nu skall jag gå och leka med de andra en stund.
/Asta

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset