torsdag, januari 29, 2009

Liten Astaskrutt

Nu har det varit alldeles för lite kort på mig. Det är ju faktiskt min blogg. Så det så.
Som ni kanske inte har missat så fyller jag snart år. Nämligen 1 år. Så då kanske det är dax att visa lite bilder från min första tid. Innan jag blev stor och började blogga.
Här är jag ca: 5 veckor. Det är från en av de första gångerna matte kom och hälsade på mig. Här ligger jag och sover på en av mina tre bröder. Jag tror det är Valentine. Jag skall be matte lägga ut mer bilder från när jag var liten.
Om du känner att du inte kan vänta, gå in här, klicka på tidigare valpkullar, kull 4. Det är jag som kallas för Madonna. Klarar ni av mer söta saker än så, titta in på aktuell valpkull och kolla in min storasyrras valpar. De är faktiskt rätt söta de med.
/Asta

7 kommentarer:

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Sötskrutt! Nu drabbades jag av akut valpsjuka :)

Monica Hansen sa...

Åååååååååååå!

Anonym sa...

Tänk att du verkligen har varit så liten Asta!

Anonym sa...

Vad söt du var som liten. Sötast i din kull tycker jag.

Anonym sa...

Åhhh vad galet sööt !

Anonym sa...

ååå, så söt.

Anonym sa...

sååå söt! åh, jag vill också ha en liten sötnos. :(