söndag, december 28, 2008

Tre

Häromdagen när jag, de andra hundarna , matte och husse var ute och åkte bil, lyssnade vi på radion. Mest matte och husse, jag sov lite då och då. På radion pratade de iaf om att det skall bli ett nytt år. Jasså sa jag, tänka sig. Sen fick de som lyssnade skicka in tre ord som de tyckte passade det gamla året. Sammanfattar säger matte att det heter. Matte tyckte det var svårt. Jag tycker det borde vara jättelätt för matte.
Asta, Toshiko, Shelby. Se där, tre ord.

Mina tre ord som sammanfattar 2008 är åt, sov, lekte.


Vilka är dina ord som beskriver ditt år? Skriv gärna och tala om dina tre ord.
/Asta

7 kommentarer:

Anonym sa...

sammanfattning av 2008: långpromenader, bus, mat

Anonym sa...

Hehe ja visst gör det :). Söta hundar du har.

Anonym sa...

Stambyte, hundar och öl

Alice sa...

svanfärd, helikopterfärd, tågfärd

Anonym sa...

Jobb, Arbete, Kneg

Fotograf Jenny Blad sa...

sammanfattnin - hmm

överarbetad
framgång
lärorikt

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Maggie bus hälsar att hennes tre ord är: pudelfnatt, pinnar och pussar!
Gott slut & Gott nytt år!