lördag, november 08, 2008

Bara jag slipper de blinkande renhornen

Idag har det varit fint väder. Jag, Toshiko, Shelby och mina människor gick på en promenad ner till vattnet. Toshiko hoppade ner lite i vattnet. Hon tyckte det var både kul och lite läskigt. Fast mest kallt tror jag.
Inte som i somras när jag var ute och simmade.
Annars är jag lite orolig att matte håller på att planera något. Hon fick ju inte klä ut mig och de andra till Holloween så nu tror jag hon har siktat in sig på julen istället. Hm, jag är skeptisk. Hon hittar på så mycket fånigt matte. Som igår när hon klippte klorna på oss allihop. Jag menar, skall det verkligen vara nödvändigt. Det finns ju så många trevligare saker att göra. Sova, bita i strumpor, springa runt runt med Toshi och Shelby.
Nu tror jag det är dax att pröva det första och sova lite. Jag måste ju vara pigg tills vi skall äta kvällsmat.
/Asta

P.S Men hon kan ju gärna försöka klä ut Melker. Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha.
D.S

Inga kommentarer: