tisdag, november 11, 2008

Regn, vad skall det vara bra för?

Igår regnade det jättemycket. Och blåste. På morgonen var det riktigt uschligt att vara ute. Shelby gnällde massor och klättrade bara upp på mattes skor hela tiden. Sen regnade det ju inte förrän till kvällen och det var skönt. Att det inget regnade på dagen alltså. På kvällen fick Shelby ha på sig min gamla regnjacka. Då tyckte hon det var nästan ok att vara ute. När jag var lika liten som Shelby tyckte jag inte heller om regn. Men nu när jag är stor och förståndig, tycker jag inte att det är så hemskt. Men Astor tycker bäst om när det o-regnar.
/Asta

10 kommentarer:

Anonym sa...

hihi vad söt:) Leeloo har oxå en rosa regnjacka som hon inte går utan omd et regnar!:)

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Absolut, det lovar jag :)

Vilken sjukt söt bild på lillan!

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Eller hur! Bara för det så regnar det inte i dag :P Men vi tar med den ut ändå, det gäller att vara förberedd! :)

Anonym sa...

Jo min gillar de flesta sorters påsar :)

Anonym sa...

HAHAHAHHAHAHHAHA, jag vill inte vara elak. Men helt ärligt dom är så fula dom hundarna. Jag hade heller köpt en hamster eller en chinchilla. Men smaken är ju som baken..

Nice blogg annars..

Anonym sa...

Vilken härlig blogg!! Länkar gärna till dig, då jag vill hitta tillbax hit!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Tjena Asta!
Jag ville bara säga att min tävling är igång nu! du hittar den på www.ceasar.nu såklart! Hoppas du deltar och gärna skriver om det på din blogg :) Vi hörs!

ROXTAH sa...

så himla sööööööt.
snyggare än paris hundar

Kristina Eriksson sa...

Gud så söt!