onsdag, oktober 01, 2008

Asta har varit busy, busy, busy

De senaste dagarna har Asta haft fullt upp.
I helgen åkte matte och husse och tittade på massor med djur. Toshiko och jag fick bo hos Emmas människor tills matte och husse kom tillbaka. Jag ville följa med och titta på djur men matte sa att hundar inte fick följa med. Fånigt.

I måndags var jag på valpkurs-fortsättning. Det var roligt, men det var blött att vara ute. Matte envisades med att jag skulle sitta i det blöta gräset. Fy bubblan. Där fanns massor med hundar jag inte träffat förut. Kul.


Idag var jag och Toshiko hos veterinären. Det var inte så kul. Jag tycker det är lite läskigt där. Fast det verkar inte Toshiko tycka. Inte ens när hon fick en spruta. På mig tog de ett blodprov. Det var lite otäckt men jag fick ett fint rött bandage efteråt.
Nu sover Toshiko och jag skall nog ta min, innan det är dags att sova, lur.
/Asta

Inga kommentarer: