måndag, september 01, 2008

Grisöron och blingbling

Idag har Asta gått upp tidigt. Matte ringde till veterinären för de skall dra två av mina valp-tänder som inte vill lossna. Men veterinären sa att vi skulle vänta lite till. Det tycker jag lät som en bra idé. Husse var hos tandläkaren nyss och han sa att det inte alls var kul.
Annars har jag fått ett nytt halsband idag. Det är rött och fint och det glittrar i solen. Det säger matte iaf. Jag kan ju inte se det när vi är ute och går i solen. I affären träffade vi min mammas matte. Hon hade med sig en liten valp. Han var från Italien och söt.
Jag vet att matte köpte ett nytt grisöra till mig med, undra var hon har gömt det.

Efter vi varit och handlat åkte vi hem till Emma och hennes människor. Där var det två människo-valpar idag. De var snälla och klappade mig på magen. De tycker jag är jättefin. Och det är ju faktiskt sant.

Nu skall jag gå och leta reda på det där grisörat. Sen säger matte att hon har en överraskning till mig. Undra vad det kan vara. Två grisöron?
/Asta

Inga kommentarer: